Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2009 21:06 - Непознат
Автор: bof4eto Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1115 Коментари: 2 Гласове:
0



И днес много добре се потрудих,ама за съжаление такава мускулна треска ме тресе,че и главата не мога да си обърна като хората,хората са казали,труда облагородява,ама трябваше и да добавят и схваща :)Но иначе беше доста спокоен ден,даже ми остана и малко време в една от почивките да си хвана книжката и да се паркирам на терасата.Кеф.Слънцето ме напича,чета си книжката,направо рай.Е в рая можеше и да има и разни други неща ама не трябва да бъдем алчни,щот на нас хората все не ни стига,все искаме повече.А пък за гледането в чуждата паница сме направо царе.Чудя се какво ли удоволствие може да ти достави това да се нервиш,че съседа има примерно по-хубава кола от теб?Нямам идея,достатъчно проблеми си имам за да си създавам и още,при това напълно излишни.Има човека и толкоз,тебе кво те бърка?Та лежах си аз на терасата,радвах се на слънцето,и ми беше едно такова спокойно,сънливо,абе готино,и изведнъж "Уф кой досажда пак бе"(така ми звъни телефона,когато е непознат номер)та значи бавно се надигам,правя 5-6 крачки и влизам в моята стая,взимам телефона и казвам "Да?"А отсреща се мълчи,стоя и си мисля,че залудо ми прекъсна кефа,и че само се набутва,отсреща продължава да се мълчи,решавам да бъда мила и казвам"Поне кажи кой си,щот иначе е безмисленно да се набутваш"Отново мълчание,ами добре щом го влече,взимам телефона,връщам се на терасата,взимам си книжката и започвам да си чета.Отсреща все още не са затворили,и изведнъж чувам глас,а то и музичка ми пускат,хубава песничка беше"hotel California"Песничката свърши а не мен вече почна да ми става съвестно,че ако случайно съм набрана по погрешка,онзи отсреща ще плати доста солена сметка.Затворих.Но изненада пак ми се звъни,пак от същия номер,помолих за песента "Lionel  Richie-Hello"И ето ти изненада,пуснаха ми я,много обичам тази песен,после изразих още няколко желания относно музикалния фон и бяха удовлетворени.И си викам "Брей" и така в рамките на час и половина.Така и не разбрах кой е,а и не бих казала,че невероятно много ме интересува.Дано се обади и утре вече съм си избрала песничките :)))



Тагове:   непознат,


Гласувай:
0



1. orle - На теб ти звънят с музика, на мен ми ...
25.04.2009 17:41
На теб ти звънят с музика, на мен ми звънят за работа :)
цитирай
2. bof4eto - :)))
25.04.2009 20:04
Определено предпочитам музиката.:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bof4eto
Категория: Лични дневници
Прочетен: 136179
Постинги: 81
Коментари: 206
Гласове: 2115
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930